TESLİMAT BİLGİSİ
Kaser Online Teslimat Bilgisi
Nelere Dikkat Etmeliyim?
Ürünlerinizin zamanında ve eksiksiz olarak elinize ulaşması
için siparişinizi vermeden önce bazı konulara dikkat etmeniz gerekmektedir.
Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı
anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına geçebilmektedir.
Havale siparişlerinizde yatırmış olduğunuz ödeme, her iş günü başlangıcında
hesaplarımız kontrol edilerek takibi sağlanmakta ve ödemesi gelen siparişler
hazırlık aşamasına alınmaktadır. İş günü içerisinde saat 14:00’a kadar ödemesi
tamamlanan/doğrulanan siparişler aynı gün, 14:00’dan sonra ödemesi
tamamlanan/doğrulanan siparişler bir sonraki iş günü işleme alınacaktır. Siparişin
işleme alınması sonrası stoklarda mevcut olan ürünler aynı iş günü içerisinde
kargoya teslim edilmektedir.
Bir ürün sitemizde sergileniyorsa bu çoğunlukla ürün
elimizde veya tedarikçi firmalarda mevcuttur anlamına gelir, ancak buna rağmen
stokları tükenen ürünlerimiz olabilmektedir. Stokları tükenen ürünler için Kaser
Metal Mobilya San. Ltd.Şti. ile iletişime geçilerek sipariş verilen veya sitede
sehven stok miktarında hata oluşan ürünlerin temini için söz konusu olan azami
30 günlük süre aşılacak ise, tarafınızla üyelik kaydınız sırasında şirketimiz
ile paylaşmış olduğunuz e-posta ve/veya telefon vasıtasıyla irtibata
geçilecektir.
Siparişiniz içeriğinde uyumsuzluk yaşanabilecek ve/veya
teknik desteğe ihtiyaç duyduğunuz ürünler için mutlaka info@kaseronline.com
e-posta adresimizden destek alarak sipariş vermelisiniz. Satışını
gerçekleştirmekte olduğumuz ürünlerimizin ambalajlarının açılması halinde iade
işlemleri mümkün olmamaktadır.
Teslimat ve Fatura Adresleri Detayları Nelerdir?
Siparişiniz, üyelik kaydınız sırasında veya siparişinizi
oluştururken girmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilecektir.
Teslimatların gecikmesinde en sık karşılaşılan sebep, adres
bilgilerinin yetersiz olmasıdır. Lütfen teslimat adresinizi tam ve eksiksiz
olarak giriniz.
Fatura/Fatura Adresi bilgileri faturalandırma işleminden
sonra değiştirilemeyeceği için fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan
siparişinizi onaylamayınız.
Siparişime İlişkin Kargo Detayları Nelerdir?
Şirketimizin Yurtiçi ve Aras Kargo ile anlaşması
bulunmaktadır.
Kargo firması, kargonuzu, bulunduğunuz bölgeye göre 3 iş
günü içerisinde, adrese teslimat yapılabilen bölgelerde adresinize, adrese
teslimat yapılamayan bölgelerde kargo firmasının adresinizin bağlı bulunduğu
şubesine ulaştırmaktadır.
Sipariş toplam tutarınız KDV dahil 500,00 TL ve üzerinde ise
kargo ücreti şirketimizce ödenmektedir. Tutarı KDV dahil 500,00 TL’nin altında
olan siparişleriniz için, kargo firmasının teslimat kapsamında olan Türkiye’nin
tüm bölgelerine uygulanan standart kargo ücreti sipariş toplam tutarınıza
yansıtılmaktadır. Her iki koşulda da kargo firması tarafından teslimat sırasında
bir ücret alınmamaktadır. Firma görevlisi tarafından teslimat sırasında bir
ücret talep edilmesi halinde lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Kargo firmasının teslimat kapsamında olmayan bölgeler için,
teslimat talebinde bulunmanız halinde ekstra kargo ücretleri oluşabilir ve bu
ücretler alıcıya aittir. Bu şekilde alıcıdan tahsil edilecek olan ücretler
hiçbir şekilde Kaser Online sorumluluğunda değildir.
Kargo görevlisi teslimat sırasında adreste kimseyi
bulamazsa, “Kargo İhbar Notu” bırakır ve kargoyu adresinizin bağlı
bulunduğu şubeye teslim eder. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 2 gün
içerisinde söz konusu şubeden alınması gerekmektedir.
Ürün iade veya değişimlerinde, ürün ile ilgili teknik veya
fiziksel hasarlar olmadığı sürece kargo ücreti gönderen kişiye aittir.
Siparişimin Kargoya
Verildiğini Nasıl Anlayacağım?
Sitemizden vermiş
olduğunuz siparişleriniz kargoya teslimi sonrası, sistemimizde kayıtlı e-posta
adresinize ve cep telefonunuza siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri
otomatik olarak gönderilmektedir.
Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden
siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak
görüntüleyebilirsiniz.
Siparişim Hasarlı Geldi Ne Yapmalıyım?
www.kaseronline.com e-ticaret sitemiz üzerinden satışını
gerçekleştirmekte olduğumuz ürünler, satıcı firmalardan siz değerli
müşterilerimize ulaştırılmak üzere alınması ve kargo firmasına teslim edilmek
üzere paketlenmesi anında hasar kontrolünden geçmektedir. Sitemizden sipariş
ettiğiniz ürünlerimizin hasarlı olarak kargoya teslim edilmesi ihtimali söz
konusu değildir. Fakat ürünlerin hassasiyeti nedeniyle, kargo yüklemesinden
ve/veya kargo sürecinden kaynaklanan hasarlar doğabilmektedir. Böyle bir
durumla karşılaşmanız halinde;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size
ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü
yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda “Hasar Tespit Tutanağı”
hazırlatmanız gerekmektedir. Sadece dış pakette hasar kontrolü değil, kargo
görevlisi ayrılmadan önce kutuyu açıp ürünün kutu içinden de hasarsız çıktığını
tespit etmeniz gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili dikkat etmeniz
gereken bir diğer husus da kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri
açıklamalardır. Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi
bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından
değişim ve iadesi mümkün olamayacağı gibi, garanti sürecinde de kullanıcı
hatası olarak değerlendirilecektir. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve
doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız. Tutanak tutulmaması halinde, teslim aldığınız
ürünlerin size tam, eksiksiz ve sağlam/çalışır vaziyette teslim edildiğini
kabul etmiş sayılırsınız.
(Örn : Ürün kargo görevlisi aracılığı ile elime ulaştığında
kontrol edilmiş ve kolinin ve/veya ürünün hasarlı olduğu görülmüştür.)
Kargo görevlisine hazırlatılacak tutanak ile birlikte ürünün
Kaser Metal Mobilya San. Tic. Ltd.Şti’ye ulaştırılmasını takiben, değişim
işlemleriniz hızlı bir şekilde gerçekleştirilecek ve tarafınıza bilgi
verilecektir.
NOT : Elinize hasarlı ulaşan ürünün, size teslimatı
gerçekleştiren kargo firması ile bize gönderilmesi gerekmektedir. Örneğin; Aras
Kargo ile elinize ulaşan hasarlı bir ürün için geri gönderimi yine Aras Kargo
ile yapılmalıdır. Aksi takdirde ürünün kargo tazminleri sağlanamamakta ve ürün
ile ilgili hasarın sorumluluğu siz değerli müşterilerimizde olacaktır.
Gelen Ürün Sipariş Ettiğim Ürün Değil / Gelen Ürün Kusurlu
Ürün, Ne Yapmalıyım?
Hatalı/Kusurlu gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası
ile birlikte size ürünü teslim eden kargo firması ile Kaser Metal Mobilya San.
Tic. Ltd.Şti ne gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında, gerekli incelemeler
sonrası değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza doğru/yeni ürün
gönderilecektir.
Faturam Siparişimle Birlikte Teslim Edilmedi Ne Yapmalıyım?
Teslimatı kargo ile gerçekleştirilen siparişlerin tamamı,
paylaşmış olduğunuz bilgiler ve siparişiniz doğrultusunda oluşan faturaya göre ve
fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir.
Faturalarımız siparişlerinizin ayrılmaz bir parçasıdır.
Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf
plastik bir cep içerisinde size ulaştırılmaktadır.
Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep
içerisinde bulunan fatura size teslim edilmez ise lütfen kargo yetkilisine
hatırlatınız ve faturanızı talep ettiğiniz konusunda ısrarcı olunuz.
Tüm taleplerinize rağmen teslim edilemeyen fatura için
lütfen tutanak tutturunuz ve bize bildiriniz. Bu tutanak ışığında en kısa
sürede faturanızın kargo firması tarafından bulması sağlanacak veya “Aslı
Gibidir” kaşeli bir kopyası şirketimizce hazırlanarak tarafınıza
yönlendirilecektir.
Siparişimde Yer Alan Ürünlerin Hepsi Bana Ulaşmadı?
Siparişinizde 1´den fazla ürün bulunduğu durumlarda
gönderimlerimiz parçalı olarak yapılabilmektedir.
Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün sayısı
aynı olmalıdır. Parçalı her gönderim için ayrı fatura düzenlenmektedir.
Faturada belirtilen ürünler pakette bulunmadığı takdirde
kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.
Yurt Dışından Sipariş Verebilir Miyim?
Şu an için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.